Monday, August 22, 2011

Rochita dantelata pentru fetite / Toddler lacy little dress



Rochita dantelata, de vara, pentru fetite de circa 2 ani, media de 80 cm inaltime.
Crosetata din bumbac 100%, se inchide la spate cu 4 nasturei si un mos cu baba. Cipilica are un trandafir irlandez cu frunzulite. Diametrul caciulitei este de 48-50 cm. Se poarta simpla, cu chilot de bumbac sau pantalon scurt pe dedesubt (la joaca e o problema fara :D ), cu furou sau cu body pe dedesubt. Chiar si iarna, in zile de sarbatoare, in spatii inchise, merge cu o costumatie uni pe dedesubt.
Eu sunt foarte incantata de ea. Este lucrata foarte curat si ingrijit. Nu am pus intarituri. Consider ca fiind pentru o prichindea, nu sare nici gardul si nici nu cara 3 kg de mere in poala. :)
Asadar, efortul la care se expune rochita este minim spre mediu, si fiind piesa mica, nu risca deformari.
---------------------
Please use the page translator for this post.
Thank you.

2 comentarii:

  1. Este superba rochita! Felicitari!
    Imi place foarte mult blogul tau. L-am adaugat in lista mea de bloguri favorite.
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult! Si eu te-am pus in lista cu lucrul de mana ;)

    ReplyDelete