Monday, February 20, 2012

Ia romaneasca / Romanian traditional costume blouse

Am vazut azi pe Antena 3 stirea ca Tom Ford, creator de moda, s-a inspirat din portul popular romanesc. Si mi-am amintit de personajul Anna Valerious (jucata de Kate Beckinsale) - printesa tinganca din filmul "Van Helsing" din 2004. Mie mi se pare o asemanare mare: ie romaneasca si corset din piele.
Exemple: Kate Beckinsale in "Van Helsing", Keira Knightley in "Pirates of the Caribbean".
Sunt fan al acestei combinatii: ie sau bluza (cu maneci diverse: Spanish, Renascence etc.) cu corset (din piele) sau vesta mulata (gen frauleine - la Oktoberfest, pirate; acele centuri foarte late, corsete, waist cincher, waspies, underbust corsets - d-astea purtau si barbatii inainte vreme - etc.). Eu sunt fan "traditional" de fel, mai ales updated.

0 comentarii:

Post a Comment