Sunday, December 23, 2012

Timmy Time 2 - papusa crosetata





Sau Timmy Time reloaded.
Un Timmy nou, upgraded, mai aproape de adevaratul Timmy. Primul semana mai mult cu Shaun. Daca ii puneam o caciulita de "blanita" pe cap era cam la fel.
Al 2-lea mi se pare mai hazliu, mai simpatic si pare ca seamana mai mult cu Timmy din desene. Juniorul meu l-a recunoscut si fara urechiuse, wip. :) Bej pt ca nu am reusit sa gasesc fir alb. E criza prin mercerii (ma refer la firul din vascoza, acril astea)... Crem-ul si galbenul pastel lipsesc cu desavarsire. Asadar, urmatorul pe lista era bej-ul.
Oricum, nu prea conteaza pt pitic pt ca pe el in intereseaza TIMMYYY! Iar pe mine ma intereseaza sa se spele usor, sa se usuce repede si sa fie multumit utilizatorul. Ma gandesc sa-i fac si suzeta galbena... :D
Daca va intrebati cam cat mi-a luat acest Timmy, raspunsul este circa 18-19 ore adunate pe bucatele. Nu mi-a venit sa cred k o ureche poate sa imi ia o ora si jumatate aproape. Dar, sa recunoastem, oricat de rapid ai fi la crosetat, in piciorus simplu, in amigurumi, oricum ai da-o tot munca de chinez batran faci. Conteaza sa lucrezi cu drag si cu multa rabdare. :)

0 comentarii:

Post a Comment